Motorul de cautare avertizeaza publisherii-fara articole fake!

De unde stie google ca cineva, un anume internaut sau specialist seo publica online un articol fake? Si din ce motive se publica articole nereale? Pentru ca traditionalele metode de linkbuilding si seo implica publicarea de articole si de review-uri despre site-uri sau despre business-uri online care, de multe ori, nu sunt atat de profesionale precum se prezinta acestea in articole si posturi pe bloguri.

Google le cere firmelor sa nu angajeze sau sa numeasca angajati ori chiar persoane necunoscute sa posteze elemente pozitive sau negative false despre performantele firmei pentru ca google s-a perfectionat in asa masura incat sa depisteze articolele fake. Algoritmii de detectare a spamului pe care google ii utilizeaza fac cunoscute noile reguli pe care google le impune si pe care le publica pe Google Plus Local. Vrea sa ii anunte pe cei care se ocupa de publicarea articolelor despre cum pot sa faca sa nu le fie sterse de pe internet.

In privinta review-urilor negative, google spune ca nu va lua de pe web daca nu violeaza termenii de utilizare seo, regulile google, nu au continut duplicat sau nu utilizeaza un limbaj jignitor sau ofensator la adresa unui provider, a unui site, a unor publicatii online.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s