Care este timpul de raspuns in social media pentru companiile hosting si nu numai

Ce inseamna acest timp pentru social media si pentru companiile care sunt prezente pe platformele online de socializare si social este foarte important. Printr-un cont pe firma sau site, se echivaleaza cu existenta lor in viata clientilor si a oamenilor care cauta produse si servicii pe care ele le ofera. In toata lumea, firmele isi desfasoara activitatea si se promoveaza prin aceste retele care le deschid oportunitati de colaborare si profit mult mai mare.

Problema companiilor active in social media este ca atunci cand sunt atacate sau primesc niste feed-back-uri negative nu raspund in nici un fel provocarii sau raspund cu intarziere, de cateva ore bune pana la cateva zile ori luni. Niste sondaje spun ca 25% dintre companii raspund intr-o saptamana si, cam 19%, nu raspund deloc. Puteti incerca sa luati legatura astfel, cu o companie ca si aceasta http://www.clausweb.ro/promotional-gazduire.php, apoi sa va faceti o idee despre ea si despre rapiditatea de reactie.

Problema aceasta este intalnita in SUA si apoi peste tot in lume. Majoritatea firmelor utilizeaza aceste canale numai pentru a promova branduri, produse, servicii, si nu pentru a fi utili clientilor. Aceste canale sunt utilizate pentru marketing online, pe cand clientii acceseaza sitet-urile social pentru a cere asistenta la diverse probleme. Aici apar neconcordantele si dilemele in legaura cu imaginea firmei in mintea clientilor. Practic, firmele ignora ce se spune despre ele, ce probleme sau critici ridica fanii, ce dificultati intampina clientii care asteapta un raspuns cat mai repede posibil si care, de cele mai multe ori, nu apare.

In mod normal, timpul de reactie al firmei sau al responsabilului cu PR sau cu marketing-ul in firma ar trebui sa se concretizez intr-o atitudine reactiva, cat mai prompta pentru a argumenta si a lamuri dificultatile. Firmele nu sunt dispuse sa plateasca un specialist pentru aceasta arie in interiorul companiei sau nu este preocupat cu ea, desi este foarte importanta prezenta online in aceste retele social. Majoritatii companiilor le ajunge sa stie ca au un loc in social media, dar nu mai pun accent si pe mentinerea unei reputatii impecabile. In mod normal, timpul de raspuns la probleme ridicate ar trebui sa fie de maxim o zi.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s