Ce mai implementeaza facebook pentru a-si mari bugetul chiar si prin utilizatorii traditionali

Se stie deja ca facebook-ul, de ceva timp deja, a implementat taxa pentru ca dintre toate conturile business sau pagini pentru fani si clienti, sa ramana strict cele autentice care ofera calitate si sunt urmarite de multi fani.
Sa ajungi la toti clientii prin intermediul paginii facebook este taxabil, daca doresti sa patrezi legatura cu ei, sa ajunga cu totii la postarile tale si nu doar unu la suta din procentul total de fani, atunci facebook-ul este in pozitia de a cere taxe pentru ca cei care, practic, depind de platforma pentru a continua comunicarea cu fanii.

Site-ul continua cu vestile si actiunile sale pentru maximizarea profitului si daca taxeaza milioanele de conturi business, probabil a considerat ca punctul culminant ar putea fi trecerea la utilizatorii individuali. In ce mod se intampla acest lucru? Atunci cand cineva cu cont facebook doreste sa trimita un mesaj unei alte persoane care nu se afla in cercul sau de prieteni, va trebui sa plateasca 0.71 lei. Daca expeditorul nu doreste ca mesajul sau sa ajunga intr-un director lolalta cu late mesaje, director care de obicei nu este citit de utilzatori, va trebui sa recurga la plata. Asadar, daca ai noroc sa fi prieten cu o anumita persoana pe facebook poti comunica cu ea usor, daca se intampla sa nu fii, ca sa iti vada mesajul, va trebui sa achiti taxa.

Pe de alta parte putem sa gandim rational, la rece si sa analizam situatia facebok-ului si din alta perspectiva: daca platforma este data spre folosinta la mai mult de doua miliarde utilizatori, este normal sa poti sa impui regulile si taxele pe care le consideri benefice pentru bugetul si promovarea ta. Atata timp cat utilizezi platforma, e normal sa ti se ceara o anumita taxa. Pe de alta parte, pana acum site-ul a fost utilizat in foarte multe scopuri comerciale, de pr, de promovare, de comunicare si socializare, iar de acum trebuie sa platestu ca sa intri in contact cu oricine ai tu nevoie. Nu in ultimul rand, trebuie sa mai precizam si faptul ca, daca pana acum unii dintre noi nu au luat la cunostinta, suntem un fel de obiect de tranzactie intre facebook si companii mari din intreaga lume cand vine vorba de contactarea noastra su bombadrdarea efectiva cu tot felul de oferte, promotii si produse. Facebook este o larga baza de date cu informatii detaliate despre un numar mare de clienti pentru care multe companii platesc anumite taxe pentru a intra in posesia lor.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s