Cum putem preveni fraudele pe site-urile e-commerce

Orice problema si orice rezolvare a acesteia tine atat de clientul hosting cat si de firma care ofera acest serviciu. Atata timp cat un site cauta un furnizor cu standarde decente pentru a-i oferi spatiu de gazduire, serviciile vor fi intr-un procent mare de satisfactie pentru client si de succes pentru firma. Costurile serviciilor hosting nu difera foarte mult de la o firma la alta, din categoria celor calitative, insa flexibilitatea nu este garantata de toate. Totusi, este bine sa faceti o selectie atat de riguroasa pana cand gasiti providerul care vi se potriveste „manusa”.

Exista zvonuri cum ca unii clienti sunt atat de pretentiosi in privinta site-urilor si a cerintelor incat nu isi gasesc usor o firma care sa ii satisfaca. Ei bine, o firma puternic orientata spre cerintele clientului nu este intalnita la ficare pas, insa nici imposibil de gasit. Cautarea ei este elementul care conditioneaza viitorul business-ului online.

Atunci cand detineti o afacere e-commerce doriti comenzi cat mai multe, de la un numar mare si divers de clienti cu scopul bunului mers al afacerii online. Comenzile pot sa fie si false, din partea unor clienti hackeri. User-ii care acceseaza site-ul dumneavoastra au nevoie de un site de cumparaturi online care sa nu poata fi usor tinta unui atac care, rapid, ar putea fura datele lor personale. In primul rand trebuie sa stim ca o metoda de a preveni aceste fraude online este instalarea unui soft care sa protezeje datele de pe site. Exista softuri care detecteaza actiuni malware, tehnici de a fura date, atacuri phishing plus alte activitati ilegale. Pe de alta parte, se poate verifica adresa furnizata de client si procesul va fi automatizat. Prin acest mecanism se vor verifica datele clientului in baza de date a bancii care a emis cardul de cumparaturi respectiv.

O alta masura pe care unii specialisti sau clienti nu o amintesc, este verificarea adresei care apartine unei anumite comenzi. Din moment ce un business este destinat pietei din Romania, trebuie sa monitorizam cu interes comenzile care vin din alte tari. O frauda usor de recunoscut si prevenit este cea unde detaliile legate de comanda si cele personale sunt romanesti, iar ip-ul este strain. Iar daca orice tranzactie de informatii ale clientului vi se pare ciudata, aveti dreptul sa verificati direct pentru a sti ca e un atac cibernetic de hacking sau ddos. In general, acestia vor evita contactul direct.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s