Ce diferente exista intre problemele de securitate ale unei firme mici si una mai mare de hosting

Atat firmele mari cat si cele mici intampina probleme, sufera de atacuri grave la adresa serverelor de gazduire sau primesc solicitari de interogare servere atat de multe incat apar blocaje sau chiar suspendari de conturi hosting. Atacurile brute force si ddoss suprasolicita activitatea serverelor atat de tare incat urmarile sunt cele mentionate mai sus.

Se intampla si la „case mai mari” sa se trimita e-mailuri de notificare a clientilor hosting cu privire la un posibil hacker sau malware care a patruns in sistem si care poate compromite conturile, site-urile, datele stocate etc. Astfel, aceste firme avertizeaza prin e-mailuri clientii ca ar fi cel mai bine sa isi modifice parolele la cont pentru a preveni o pierdere pe site sau o frauda cu datele lor personale.

Situatiile in care serverele se afla in pericolul de a fi contaminate cu diversi virusi sunt fericite. Atacurile ddos nu pot fi prevazute sau localizata sursa lor, deci, cea mai buna metoda de protectie este preventia. Firmele de hosting, fie ele mari sau locale, pot trimite prea tarziu, chiar si cu o ora inainte, notificari de schimbare parola la conturile ftp ale clientilor. Ca masura de securitate, clientii serverelor pot sa isi modifice periodic si parolele de e-mail.

In unele firme mici, de multe ori, specialistii nu acorda o atentie sporita partii de securitate sau nu actualizeaza versiuni de sisteme de operare, softuri antivirus, firewall sau altele, la timp si atunci infractorii cibernetici ajung sa patrunda mult mai usor pe servere, la bazele de date, la conturile bancare ale persoanelor si finalul il putem intui… Firmele mai mari de hosting sigur ca detin o mai mare responsabilitate sociala si fata de clientii lor pentru ca prestigiul si notorietatea sunt grav afectate cand se descopera ca o neglijenta a stat la baza unui atac brute force, de exemplu. Pe de alta parte, nici providerii mici de servicii web nu au o responsabilitate mai mica de a mentine mediul viral cat mai nefavorabil malware-urilor. Dar, din cauza ca bugetul, resursele si clientii sunt ceva mai putini, in viziunea lor isi pot permite sa trateze amenintarile mai lejer. Important in cazul companiilor mari si mici, deopotriva, este sa existe comunicare eficienta si constructiva cu clientii prin anunturi, sfaturi, avertizari si masuri pe care ar fi bine sa le ia pentru bunastarea site-ului si a lor.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s