Scurt rezumat al semnificatiei retelelor sociale in promovare pentru webmasteri

Cu totii stim de retelele sociale prin care comunicam cu prietenii, cunostintele, partenerii de business, clientii, fanii, vizitatorii etc. pe internet. Fiecare utilizator individual sau webmaster utilizeaza pentru sine sau in totalitate pentru business-ul sau macar unul dintre site-urile foarte populare: facebook, google plus, twitter si chiar pinterest. Daca nu o facem inca, ar trebui sa incepem sa ne creem contul business cel putin pentru ca ce vindem, sa oferim oamenilor solutii noi in care avem noi insine incredere prin promovarea pe site, printre cunostintele si oamenii care ar putea fi interesati de ce avem noi de oferit in materie de servicii, stiri, produse. Audienta site-ului nostru poate fi ridicata sau scazuta, in functie de calitatea cu care ne prezentam „in lume”, in functie de cunostintele din domeniu si in functie de gradul cu care comunicam cu potentialii clienti.

Asadar, facebook-ul binecunoscut se adreseaza tuturor tipurilor de utilizatori, este ideal pentru a da share adica a raspandi continutul de tip text, video, poze, linkuri diverse si este ideal pentru a imparti si a imprastia in mod constient si organizat informatie de ori tip. Este ideal pentru continutul care atrage si trezeste interestul vizitatorului pana la fidelizare lui, este foarte potrivit pentru a castiga un grad de audienta foarte mare chiar intr-un timp scurt daca informatia este de calitate si daca este promovata in mai multe directii.

Twitter-ul nu este neaparat al treilea in ordinea importantei si al numarului de utilizatori, dar trebuie mentionat pentru ca este destinat in special tinerilor si tuturor webmasterilor care doresc sa patrunda in comunitati online cu cont in retea unde sa ofere detalii despre cea au de oferit, ca solutii chiar la unele nevoi sau probleme ridicate de diversi alti membrii, foarte probabil webmasteri. Reteaua este o solutie potrivita si rapida, practica, de a raspandi si populariza un anumit tip de informatie in forma scrisa, texte, vizuala – poze, imagini, update-uri sub forma linkurilor. Twitter-ul este ideal pentru a distribui continut original si recomandat de alti utilizatori ai site-ului.

Ideea de a pastra, crea, creste si cristaliza relatii cu posibilii parteneri si clienti prin intermediul acestor retele-site-uri este una foarte la moda dar si printre cele mai eficiente si monetizabile. Putem sa devenim cunoscuti peste ocean sau aproape de hotarele judetului sau tarii noastre prin simple navigari online pe web, prin comunicarea cu persoane din medii diferite dar care, ca si noi romanii, sunt in cautare permanenta de solutii mai bune si mai calitative pentru ei si viata lor personala sau profesionala.

Asadar: este bine sa postam noutati pe facebook cam de trei ori pe saptamana intr-un ritm minim si cam pana la maxim zece ori. Pe twitter e bine sa fim ceva mai rigurosi si mai prezenti online, iar specialistii spun ca un numar maxim de postari nu exista, deci ramane la latitudinea fiecaruia de a posta oricat de des simte nevoia. Si atunci de ce sa nu fim activi online, de ce sa nu fim mereu in verva navigarii? Sigur, multi spun ca dependenta de aceste retele a ajuns la cote alarmante in randul oamenilor, insa atunci cand te ocupi de business-ul tau care are nevoie de prezenta si autoritate online, e absurd sa te gandesti la dependenta si nu la tehnologie, la rapiditatea cu care o multime de oameni au acces la noutatile de pe pagina ta prin simple postari, click-uri, share-uri si nu numai.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s